Digital inkludering i norskfaget på videregående skole

Denne bloggen er opprettet for å dele erfaringer med andre som underviser i norsk på videregående og som er opptatt av digital inkludering.

mandag 3. desember 2007

Logger

Jeg ser at Runar etterlyser logger her på siden min. Jeg har til nå vært litt forsiktig med å legge ut logger, selv om jeg har sett at alle mine medstudenter gjør dette. Jeg har følt at det har blitt noe vel personlig og har av den grunn valgt å ikke gjøre det. Men i forhold til dokumentasjon og utvikling av oppgaven, ser jeg at dette er et poeng. Derfor velger jeg også å publiserer disse på denne siden.

1 kommentar:

Bente sa...

Enig med du, men likevel er det bare viktig å tenke seg at man ikke skriver eller legger ut noe annet enn det man kan stå på trappen og rope ut til hele nabolaget. Viktig å fjerne det vi ikke ønsker at andre skal vite.