Digital inkludering i norskfaget på videregående skole

Denne bloggen er opprettet for å dele erfaringer med andre som underviser i norsk på videregående og som er opptatt av digital inkludering.

mandag 3. desember 2007

Problemstillingen min igjen

Jeg har tidligere bestemt meg for å gå videre ut enn jeg først hadde tenkt. Fra å konsentrere meg om vurdering i norskfaget på videregående, vil jeg også se på ulike oppgaver som jeg har prøvd ut alene og i samarbeid med andre lærere. Problemstillingen min ser nå slik ut: Hvordan kan elever på videregående skole få måloppnåelse i sammensatte tekster i norskfaget ved hjelp av ulike verktøy i IKT?

2 kommentarer:

Bente sa...

Nå er jeg litt grønn i dette faget og du kommer vel til å stønne litt,men hva er sammensatte tekster igjen. Hva er forskjellen mellom sammensatte og ikkesammensatte og hvorfor er sammensatte tekster interessant mht nettstøttet læring? Jeg bare undrer.

Bente sa...

Hvor langt har du kommet? Hvilke verktøy hardu brukt? Det hadde vært flott om du kort kunne presentert de du har brukt i bloggen din. Du har sikkert opparbeidet deg mange gode erfaringer som hadde vært flott å fått vite. Så slipper jeg å bruke masse tid på alle startproblemene!!!!!