Digital inkludering i norskfaget på videregående skole

Denne bloggen er opprettet for å dele erfaringer med andre som underviser i norsk på videregående og som er opptatt av digital inkludering.

onsdag 6. februar 2008

Et lite skritt til: Får jeg velsignelse fra ledelsen?

I et helt uformelt møte med pedagogisk leder har jeg avslørt min lille innovasjonsplan i forhold til IKT-studiet mitt. Jeg opplevde en positiv innstilling. Hun ser for seg at vi prøver å få til noe på det didaktiske plan som f.eks. photostory eller lydfiler innen norskfaget. Tanken er at jeg prøver dette ut i undervisningen med min gruppe. Deretter kan jeg vise resultatet til de andre kollegaene og er noe som blir vellykket kan også de bli fristet til å prøve dette ut.

1 kommentar:

Bente sa...

Der smart å prøve ut noe, før andre skal bli inspirert. Likevel er det vanskelig, selv med vellykkede småprojekter å få andre engasjert i det samme. Alle har ulike behov og ulikt ståsted. Blir spenned e å lære mer om hvordan dette nest skal gjøres.